11-05-28 Dagis

Hej hopp!
Ja idag klev Thomas upp ovanligt tidigt för att vara en Lördag då det var gårdsträff på dagis. Vi krattade, satte ny buskar och mycket annat. Jacob var tålmodig som satt mestadels i vagnen. På slutet fick han iaf komma upp, då hade han vaknat efter 1 timmes tupplur, så då vart det mat och bus. Så fick Thomas se hur Jacobs dagis ser ut.

Så tittade vi på de släktträd som var klara (3st) Så fina, och eftersom vi inte har papperskort så bränner vi på cd och har fått lov att skriva på datorn på dagis. Ska bli så kul när grabbens träd är klart. Så har jag och Thomas kommiut överens om en bild på Kim som vi båda gillade, alla bilder var såklart väldigt fina, och vi hade svårt att välja vilken vi skulle ta. Men tillslut kom vi överens om ett kort

Detta kort har vi valt till släktträdet :)

På Måndag är grabben ledig då de ska på utflykt och det är ont om platser, och eftersom Jacob är så pass liten så kan han få vara hemma, han hinner ju följa med på fler utflykter.

Samt att vi ska till BVC eller Vårdcentralen och kolla upp hans blåsor. Hoppas att det finns något vi kan göra eller salva man kan få. Jacob verkar inte ha ont av dem, men han har haft dem i 1 vecka nu utan att de gett sig så då blir det till att kolla upp det.

Imorgon ska vi till Ica och hämta 2 paket, ett av dem är 3 kilo kläder som ligger på posten och väntar, och vad det andra är vet vi inte. Kan vara Jacobs gåvagn från en av Thomas vänner eller hans nya kudde som jag beställt

Så väntar jag på att ett bud på tradera ska avslutas, Har jag tur får jag hem 2 T-tröjor till grabben :) De är grå med texten "Världens bästa Mamma/Pappa" Så nu har han lite T-tröjor till sommaren, har han ju ändå men några fler skadar ju inte ;) Kläder är det ingen brist på till Prinsen.

Så kom jag ju på att vi inte lagt ut bilder på kläderna som han fått av sin syrra, så det ska jag försöka att fixa imorgon.

Så har vi lagt undan ett gäng kläder som Jacob ska få ge Tina när den dagen kommer, vi hoppas och håller tummarna allt vad vi kan att i Feb så får man välkommna en ny liten människa till världen ♥

Nu sover våran Prins för natten, han har numera fått en ny sovtid på kvällarna. Han har alltid lagt sig 19:00 förut, men nu är det 19:30-20:00 som han lägger sig. Lägger vi honom tidigare så kan han vakna något tidigt på natten/morgonen, samt att han är piggare nu med. Visst händer det att han få lägga sig runt 19-tiden med, man måste ju lyssna på de små.

Nä nu tror jag att jag ska bädda ner mig i soffan för engångsskull och titta på en film. Var ett bra tag sedan man bäddade ner sig och myste framför tv:n.

Så vill jag avsluta med att Gratta alla Mammor på MORS DAG Imorgon

Mamma jag älskar dig!!

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0