11-11-07 Firat 6 år!!!

Igår firade jag och Thomas 6 år tillsammans, fasen vad tiden går fort. Det njöts av mys med familjen och god mat från Knuten.

som ni ser så är det ganska torrt med bloggandet, då jag fixar med en av mina andra bloggar. Alla andra ska stängas ner helt. Men inte förens allt är klart. När jag fört över allt bloggande till den "RÄTTA" bloggen kommer resten att läggas ner.

Men innan den stängs ner så ska Thomas få spara mina bloggar så allat finns kvar text, bilder+kommentarer. Även text och bilder kommer att finnas på nya, men inte kommentarerna.

När Jag väl är klar med bloggen lämnar jag ut den på FB.... Är ni inte med där och vill fortsätta att följa oss i vår vardag så lämna ett meddelande så kan vi nog fixa det... dock inga anonyma!!!

Ha det gott alla trogna blogg läsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0