11-10-01 Jacobs nya kläder :)















50 kr plagget på Dollar, har kollat upp lite vad de kostar annars, och då är det från 99 kr och uppåt, så man gjorde ju riktigt fynd. Fanns fodrat regnställ med fast inte i Jacobs storlek tyvärr.

Men han har ju ett fint regnställ på dagis som han fått av sina kusiner. Fleece under så blir det med fodrat ju ;) Och är det inte allt för kallt ute så kan det gott och väl räcka med galonisar över kläderna. Så har han en fodrad regnoverall som han kan ha till våren, eller nästa höst här hemma.

Jag ser till att köpa hem lite större storlekar då och då så det finns hemma tills den dagen han vuxit ur de kläder han har. Så man inte i panik måste köpa nytt. Så har ju fått lite kläder i olika storlekar till Jacob, jag tror att den största storleken ligger på 104 som jag fått.

Så har det ju varit sommar väder i lilla Sveg.... I Torsdags hade vi som max 33,3 grader här :)



Dett är då på våran tomt där det är lä och inte blåser. Men nere på byn var det säkert några grader mindre skulle jag tro.

Mina grabbar sover, de är förkylda lixom jag. Men jag kan inte sova så här "tidigt" vaknade 07:45 vilket är standard tid här hemma. Men jag gisar att Jacob inte somnade om efter vällingen imorse, då klockan var 06:30. Men han la sig till rätta efter vällingen och låg tyst så jag somnade. Gissar på att han inte somnade om efter som han vart så trött och behöver sova innan lunchen, eller så är det förkylningen som sätter sin spår hos älsklingen ♥

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0