11-10-06 Äventyr och regn!!

Idag gick vi på ett litet äventyr jag och grabben :) jag köpte Jacobs ullbody, sedan gick vi till Thomas job och hälsade på lite. Där blev han väl omhädertagen, han fick även prova fassans headset, det ska börjas i tid ;)

När det sedan var dags att gå hem så ösregnade det så klart, jag bestämde att Jacob fick åka bil hem då det är en bit att gå. Eftersom andra vagnen låg i skuffen så fick Millan snällt traska hem i regnvädret, man blev ju inte lite blöt eller kall.... ohh nej. På väg hem så passade jag på att hämta ut Jacobs nya skor från DinSko. Jacob busar ju till det lite när man ska sätta på honom skorna och kniper med tårna, så det funkar inte bra. Dessa skor är bättre bara sätta ner foten och stänga, kan underlätta lite på dagis. Är väll egentligen innetofflor skulle jag tro, men så länge det inte är så kallt ute kan han ju ha dem, de är dessutom fodrade.



Vi köpte 2 par, ett par i lite större storlek, kan ju vara bra att ha, de växer ju fort de små. Jacob blev glad för sina nya skor och skulle ha dem på sig.

Så mycket mer bloggande blir det inte denna dag, kanske uppdaterar lite imorgon

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0