11-10-16 En jobbig dag!

Har legat däckad hela eftermiddagen i stort sett. Jag gick och la mig 13:50 pga en hemsk huvudvärk (Migrän symptom) Tog en halv citodon och la mig, efter 1,5 timme kom Thomas in och frågade hur jag mådde, och Jacob ville mysa lite, vilket han fick. Jag bad om en till citodon till så en halva till blev det, sedan somnade jag, stax innan maten blev klar fick jag kliva upp då Jacob ville hjälpa till i köket lite väl mycket.

Jag och Jacob gick in till hans rum och busade lite. Efter en stund fick vi sätta oss och äta. Sedan busade vi med Jacob tills det var dags att sova.

Jag ska snart lägga mig igen då jag känner mig berusad (citodon) Kommer förmodligen att sova gott inatt. Hoppas på att det är bättre imorgon. Jacob ska ju på dagis så i värsta fall får jag lägga mig och sova när han är på dagis.

Källa: Googel

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0