11-10-18 Jacob 18 månader ♥

Älskade älskade Jacob, idag är du 18 Månader!!!

Tiden går för fort ibland. För 18 månadersedan låg jag på Södertälje BB vid denna tiden och hade ont samt var något envis.

Och idag sitter jag själv i köket medan du busar för fullt på dagis, fast just nu sitter du nog i någon av fröknarnas famn och vaknar skulle jag tippa på, och snart blir det mellis och efter det så kommer jag och hämtar hem dig min älskade son ♥

Blir att ta en promenad till Ica så köper vi hem lite banan ;) Månadspaketet kommer lite senare denna månad. Ett paket jag vet att du kommer uppskatta ♥
Jacob Egeklint ♥ ♥ ♥



Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0