11-10-19 Trött

Blir en kort uppdatering ikväll/natt då jag är trött. Idag har det gått bra på dagis, de skulle på utflykt när jag kom så det vara att gå in och klä på Jacob.

Hämtade honom 15:00 som alltid, men som vanligt när man ska gå hem har han inte tid. Han ska ju leka, go trollet. Men efter en stund så bestämmde han sig för att "gå"=krypa ut i hallen och det lät som han sa "jag gå nu"

Väl ute så beslöt jag mig för att gå en liten promenad, blev ca 2 timmar, på hem vägen gick vi till Dollar och köpte lite nya strumpor då det försvunnit några och vissa har blivit försmå

Imorgon ska vi till Dollar igen, då ska det inhandlas tomtedress och strumpbyxor till Luciatåget ;) Så ska jag köpa ullbyxorna som jag lagt undan. Kan behövas i vinter.

Så har vi fått tag i en stor diskmaskin som vi ska hämta på Söndag, enbart använd i 2 månader och vi får den för 600 kr som hittat :)

Ja det var en kort uppdatering, nu ska jag ta och göra kudden sällskap.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0