11-10-24 Uppehåll

Hej!
Har haft ett litet mindre uppehåll pga en envis huvudvärk som kommer och går. Men på Onsdag får jag träffa en läkare så hoppas jag på att man kan ta reda på vad som är galet. Troligtvis migrän då jag måste lägga mig och helst ska det vara tyst, mörk och svalt när jag ska sova. Mörkt och svalt kan jag ha, men svårare med tyst då man har en liten prins i huset :)

Annars är allt bara bra här. I Söndags var vi i Svenstavik och hälsade på Eva och Ulrik. Det var trevligt och Jacob blev riktigt borskämd vill jag lova. Mycket gott bjöds det på, mat och fika. Enkelt men gott ;) Så fick vi köpa kläder till grabben då en som de känner har stängt sin klädbutik. En kasse full med kläder för en billig peng :)) Mamma valde nogrant ut kläder + 2 pyjamasar.

Jacob var mest intresserad av deras hundar, och det kan jag förstå, för de är så fina hundar. Jag ville ha en av dem med mig hem, men det gick inte Ulrik med på ;) Och det förstår jag. Tror inte att Thomas skulle bli så lycklig heller, helt plötsligt så är vi hundägare... Nej kanske inte då. Men Jacob skulle bli lycklig, han som älskar djur. Försiktig är han med, han nyper eller klämmer inte som småbarn kan göra utan han är verkligen go med djur. Klappar och håller om försikigt, så pass att djuren själv kan gå undan när de inte vill gosa mer. Men när hundarna tyckte att det räckte och gick så satt Jacob i soffan och klappade på soffan och ropade kom. Då kom de tillbaks och nosade lite och Jacob blev åter lycklig.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0