11-09-07 Strömlös natt!

Inatt gick strömen här i Sveg. Jag hade precis gjort smörgås och ett glas mjölk till det för att må gott framför tv:n, men jag han bara in till Thomas som satt vid datorn och tittade på film, så sa det poff och det blev kolsvart, man såg inte något alls. Men med ficklampa så löste vi det och gick ner till köket där vi tände ljus och bara myste. Så tittade vi på alla andra som sprang runt med sina ficklampor ute och undrade vad som hänt. Ett par vart skrämmda av någon annan.

Lagom tills vi gick och la oss kom strömen tillbaks. Vad som orsakade att det blev strömlöst vet vi inte ännu, men det får vi nog reda på inom kort.

Så har jag ringt MVC och fått rätt tid kl: 10:00 imorgon ska jag dit :)

Imorgon blir det dagis för Jacob, som jag precis la ner i sängen efter lite frukost. Han känndes lite varm, men inte febervarm, få se hur det är när han vaknat. Hoppas bara han är frisk tills imorgon. Idag blir han ledig eftersom han tydligen ville vila nu. Sover han i 2 timmar nu så blir det ju sent för honom att gå till dagis. Och eftersom jag går hemma och han är trött så tycker jag att han gott och väl kan få vara hemma. Tider att passa kommer tids nog, så man få passa på att njuta och ta det lugnt så mycket det går.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe innan jag börjar att röja i köket.

Ha det gott alla trogna bloggläasre... Kram kram


Kommentarer
Postat av: Nena

Vi hade också strömlöst, vi tände några lyktor i hallen och så gick vi och la oss :o) Men det är mysigt med strömlöst :o)

2011-09-09 @ 20:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0