11-09-08 Bilder från igår!

Hej på er!

Idag tänkte jag bjussa på lite bilder från igår då jag och Jacob var ute i naturen och hade det mysigt, och som jag sagt tidigare inga bilder på oss. Men underbara naturbilder har jag att erbjuda er. Tänk att hösten kan vara så vacker. Trots att det blir kyligare, lite mer grått ute så bjuder vår natur oss på vackra färger.





























Ja det var mina naturbilder som jag har att bjussa på. Kanske inte så intressant, men jag tycker att det är fina bilder och vill dela med mig av det vackra :)

Efter att vi varit i skog och mark och tittat och fotograferat så tog vi oss en promenad till lekplatsen där vi busade en hel del :)

















Inte gårdagens bilder, men denna fina lekpark trivs vi verkligen på. Stor fin yta att kunna springa omkring på. Så finns en liten sandlådan som man kan sitta och gräva i, men den gillar inte Jacob. Han föredrar att sitta i närheten av gungorna och gräva. Och när det inte är andra barn på lekplatsen så är det helt ok.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer
Postat av: Kimsan

Vi har också fotat flugsvampar! M&M var så fascinerade av dem!

2011-09-09 @ 14:50:12
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0