11-09-10 Städdag och mys!

Idag hade vi städning på schemat, gick bra. Thomas och jag delade upp oss och Jacob kollade läget på var mamma och pappa var. Det tog sin tid, men det ska ju göras ordentligt då trivs man bäst sedan när det väl är klart :)

Efter att vi städat och fejjat så åkte vi till knuten och åt god mat. Jacob var inte så sugen på att äta, men vatten gick i honom. Sedan när vi kom hem ställde han sig vid badkaret och talade om för sin mor att han vill bada. "gaga!! JO" och så kämpade han med att få över ena benet i badkaret, men han nådde inte riktigt. Det blev att fylla badkaret och hjälpa Jacob att komma ner i badet. Lite Lördags mys med andra ord för våran lille vatten kille. Efter badet blev det sängen och välling, och nu sover vår prins gott. Kan ju avslöja att han nu mera inte sitter stilla när han badar som han gjort förut. Han har upptäckt att det är ganska så kul att snurra runt i badkaret.

Nu sover mina killar gott. Jacob efter en lång dag då han bara fick sova 1 timme idag, så han somnar i tid ikväll. Thomas sover för hans kropp känner av städningen, inte kul alls att han ska ha så ont :( Vi hoppas att Jacob inte ärver Thomas leder.

Jag har alltid sagt att Jacob kan få Thomas inteligens (min dyslexi kan han få slippa att ärva) och mina leder kan han få så han slipper reumatism. Men hur det än blir så älskar vi honom och kommer alltid att stötta honom, och finns där för honom.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0