11-09-11 Dagis!

Tidigare idag var jag och Jacob på dagis och satt på kudd och madrass överdragen som vi hängde på tork igår. Medan jag klädda kuddarna och madrasserna så satte sig Jacob i "båten" och stor trivdes. Sedan fick han syn på tv:n och ville titta på film, men det gick inte. När vi var klara i kuddrummet  passade jag på att städa upp efter Jacob sedan igår, då han satt i lekrummet och lekte med bilarna. Han vart inte så väldans lycklig på mig när jag plockade undan bilarna, han ville LEKA.

Väl ute lugnade han ner sig och blev glad när han fick åka vagn. Sedan hem och mysa med pappa en stund innan det blev dags för badet. Han är ju lite vildare i badkaret nu än han varit förut. Nu vågar han att krypa i badkaret, förut satt han stilla och man fick ge honom leksakerna om de kom för långt bort. Nu hämtar han dem själv.

Efter badet blev det spa-behandling. Nu går vi mot kallare tider och då blir Jacob så torr i huden, så då blir det salva varje kväll. På med pyjams och fixa en flaska välling. Nu sover prinsen gott.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0