11-09-11 Tio år sedan terrorattacken 9/11 R.I.P

‎10 år har gått sedan terrorattacken R.I.P

Minns den dagen så väl. Fick ett sms av min lillebror om något flygplan, så jag ringde upp honom han undrade om jag visste vad som hänt. - Ja ett flygplan har kört in i en byggnad/hus. - NEJ det är tornen som de kört in i sa han. Jag trodde inte riktigt på det först, men min bror gav sig inte, sedan hörde jag om det på radion på jobbet. Den dagen tror jag hela världen stannade.

När man kom hem satte  man igång tv:n och tittade/lyssnade på vad som hänt. Helt ofattbart. Jag orkade inte titta på det utan stängde av och lyssnade på musik istället. Senare på kvällen så tittade jag lite på eländet igen. Medan jag tittade på det så rann rårarna på mig då tänkte på alla anhöriga, de som satt i palnet, vilken skräck, de som befann sig i bygnaderna. Än idag kan tårarna komma när jag tänker på det

Källa:googel

Nä nu ska jag ägna mig åt min underara familj och bara njuta. Var rädda om varandra där ute, var ni än befinner er.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0