11-09-12 Ledig!

Idag är Jacob ledig, vilket kanske är passar bra, då han vaknade inatt, go och glad. Jag gick in gav honom nappen då han hört att vi var vakna, men när jag gick vart han ledsen, så då gjorde jag lite välling till honom. Tog bara någon minut så var vällingen slut och han somnade gott om igen.

Idag vaknade han 07:45 på strålande humör. Det har som tur är hållt i sig, men lite trött har han blivit. Fast nu få han inte sova så det gäller att underhålla honom, och det är lätt. Nu sitter han på golvet och tar på och av min tofflor på mina fötter. Så kommer gula nallen på besök lite då och då. Nallen fick han av Faster Nena när hon var här :)

Varför får han då inte sova just nu?? Av den enkla anledning att det snart är lunch som gäller. Idag blir det smulfisk med potatis. Så är det ju både nyttigt och gott :)

Då var man tillbaks till bloggandet, tog ett litet uppehåll och busade Jacob. Nu har han ätit lite mat, inte så mycket. Men han åt ju frukost med mig runt 10-tiden, så väldans hungrig var han då inte. Han få äta när han vaknat istället.

Så får man se om mannen kommer hem till lunch, finns ju så det räcker till honom med :)

Källa: Googel

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer
Postat av: Thomas

Du är gullig du gumman, jag tror jag kommer hem i alla fall, typ om en stund då jag har senare lunch denna veckan :)



P&K

Thomas

2011-09-12 @ 12:47:33
URL: http://patetiskabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0