11-09-13 Tisdag!

Så börjar det se mer normalt ut på min sida. :D

Idag har Jacob varit på dagis och blivit "attackerad" av tjejer ;) Puss kalas vill jag lova. Våran lille charmör. Alla älskar Jacob och de skrattar tillsammans med Jacob ♥

Jag har uträttat mina äreenden, och allt gick som de skulle, kanon bra. Så blev det yttligare en liten present till min "man" Stackarn kom hem från jobbet idag och är sjuk. Feber och halsont. Krya på dig älsklingen min.

Imorgon är det dagis som vanlig, och jag ska fixa och dona lite här hemma. Alltid finns det något att göra. Så hoppas jag att Thomas är bättre på Torsdag då vi ska till Östersund, på äventyr. Annars får vi ta det en annan gång, det viktigaste är ju att han blir frisk.

Nä nu ska jag hänga tvätt, Jacobs nya Jacka kom ju hem idag, blir bild på den så fort den torkat, super snygg jacka kan jag lova :)

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja han kommer nog att få en hel del pussar framöver ;) Iaf om jag känner en viss liten dam rätt. Det ska börjas i tid.. haha

2011-09-13 @ 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0