11-09-18 Tröttmössa!!

Idag är Jacob trött, en smörgås vid 10-tiden, sedan att blöjbyte. Han var ledsen när det byttes blöja då han inte fick leka med tempen. Arg har han blivit förut när han inte fått som han velat, men idag var han bara ledsen. Efter att jag bytt blöja, så la jag ner honom i sängen, och han inte mer än att få på honom täcket så somnade han. Mamma's lille tröttmössa :)

På morgonen var vi ute och grävde i sandlådan och lekte med bilar. Idag var det läge för fleeceoverall och regnbyxor då det är blött på gräset. Mössa och vantar var på plats med, och han är så duktigt med att ha både vantar och mössa på.

Thomas sover fortfarande och jag funderar på att lägga mig och vila lite. Ingen som är uppe så då kan man ju passa på att vila för en gång skull.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0