11-09-19 Regn och Tänder!

Idag har det regnat hela dagen i lilla Sveg, inte kul alls, men är det höst så är det.

Jacob är ledig från dagis idag, och tur är nog det då hans humör inte riktigt varit på topp idag. En känslig liten kille denna dag och MAMMA för hela slanten, så fort man gör något, går något steg så har han ropat efter.. MAMMA!! Minsta lilla han dunkat i något så har han blivit ledsen, och då menar jag riktigt ledsen, inga krokodil tårar inte.

Vart lite bättre efter att han fått lite Alvedon, så ont har han då tydligen haft. Men så spökar det ju en hel del tänder nu med, viket kan vara en orsak till hans mindre bra dag.

Nu ligger han i sängen och vilar. Han mår gott och pratar lite för sig själv. Men visst kan det vara gott att få lägga sig och bara vila när man inte mår så bra. Det kan iaf jag tycka, och det behöver ju även småbarn få göra ibland med, de små som aldrig sitter stilla en minut typ. Nu återstår att se om han somnar eller inte.

Thomas jobbar på som vanligt, men nu slutar han 17:00 det är skönt det, han kommer hem tidigare och framförallt så får han mer tid till Jacob innan den lille älsklingen ska sova.

så läste jag något hemskt på aftonbladet idag, om det är sant så måste man verkligen vara en iskall IDIOT!!!!

Nä nog om tråkigheter. Jag ska ta och vika lite tvätt och hänga upp nytt, passa på medan grabben vilar.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0