11-09-20 En bra dag!

Har varit en bra dag idag. Började visserligen med att Jacob var blöt när vi tog upp honom imorse, då han kissat igenom under natten. Så det fick bli ett morgonbad innan dagis, men inget som Jacob tackade nej till ;)

Idag gnällde han bara lite när jag sa hej då, det var skönt. Hoppas att det håller i sig nu då. Att han blir lite ledsen när jag går är ok, men så skönt när han blir glad lika fort igen. När jag kom för att hämta honom så hade han inga planer på att följa med hem, han skulle leka med bilar och dockan. Men efter en stund gick han med att följa med hem, men innan det skulle han ge L en gopuss ;) Våran lille tjejtjusare ♥

På väg hem träffade vi på grannen, så vi blev bjudan på kaffe och kaka. Jacob och T lekte medan vi vuxna drack kaffe och surrade. Lite senare kom yttligare besökare till grannen och Jacob fick en till kompis att bubbla med, han blev helt enkelt omringad av tjejer.

När Thomas kom hem var det tomt hemma, han gick ut och kollade runt och tyckte att det var många barnvagnar hos grannen så han knatade över dit, och Jacob blev glad. Efter en stund gick vi hem då det blev dags att byta blöja, och så fick grabbarna lite "egen tid" innan det var dags för välling och sova. Men idag var det lite svårt att komma till ro, först kl 20:00 somnade Jacob.

Nu ska jag ta och lägga mig, då ögonen känns bly tunga.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0