11-09-28 Förkyld!!

En kort uppdatering. Har åkt på en förkylning som jag helst inte vill ha, men det finns värre saker så man ska inte klaga även om det är förbannat trist.

Jag har mått som en kratta idag, men Jacob har fått mig att le och skratta många ggr som alltid. Så fort jag visat tecken på trötthet har han kommit med go pussen till sin lilla mor, och så har han alltid något att berätta.

Lunchen vart sådär idag, lite väl stark brunsås, men så är jag inte vän med kryddorna och särsklit inte saltet ;))

Men det gick att äta, Jacob fick potatis, köttbullar och remouladsås och det gick ner kan jag lova. Efter middagen så bakade jag en blåbärspaj som fått mycket bra betyg. Då blir man glad då det är första gången jag gör blåbärspaj.

Nä nu ska jag ta och lägga mig. Få se om man orkar att blogga något imorgon, annars återkommer jag när energin finns.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0