11.09-12 Statistik!!

Normalt brukar min staistik visa runt 20 unika besökare och 30-40 sidvisningar. Har titta nu för skoj-skull och har 16 unika besökare och 101 sidvisningar. Tänk att min blogg kan vara så intressant för vissa ;) Men fortsätt gärna att uppdatera sidan, bra statestik på min blogg ju.

Vad har annars hänt idag, inte så mycket. På förmiddagen var jag och Jacob inne och rocka-loss, myste och busade. Lena PH är tydligen en ny favorit då han satt och gav henne släng puss, gludklimpen ♥

På eftermiddagen gick vi och handlade, och så träffade vi på Jacobs beundrare S med sin mamma. S blir så glad när hon ser Jacob, fast det blir ju alla på Jacobs dagis. Alla barnen blir glada när kompisarna kommer, stora som små.

Nu har jag en pratkvarn här hemma som är på sitt rum, leker och bubblar för fullt. Så passade vi på att köpa en present till Thomas.

Nej nu ska jag ta och busa med min underbara son. Har inte tid att sitta vid datorn så mycket på dagarna. Men en kort uppdatering passade jag på att göra medan Jacob leker. Få se om jag skriver något i kväll.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0